Utkast: Idag och ...



dag 4 på min nya vegan diet och det går bra! Försöker komma på hur jag ska bli lite piggare bara! Jag har fått för mig att jag bara ska äta grönsaker och frukt i minst två veckor! Jag har tillåtit mig själv havremjölk och järntabletter! mycket soppor och smoothies blir det! Så underbart gott med färska frukter och grönsaker. Jag stor trivs med det och känner mig mycket fräschare även om jag inte lyckats få en bra mat balans ännu, det kommer!

 Igår hade jag massa fin främmat till tre på natten utav massa underbara människor! Plus att Empo körde igång micen från djungeln i peru, älskar hennes dialekt. Ge mig lite av den! Dessutom har jag och Zache börjat träna bomberman som faaaen! Vi ska bli the shit på bomberman!

Dagens plan var egentligen att vi skulle grilla men med det här vädret blir man ju inte allt för pepp. Ska äta upp min tomatsoppa och gå ut en sväng i alla fall, all vattenpipstobak tog slut igår så det måste införskaffas! Min herre är förövrigt en fantastisks kock!Ingen kan krydda som han

 Simon kom hit och lärde mig göra makramé armband igen, det var ju inte så svårt som jag kom ihåg det så nu är pysselverkstaden igång för fullt (har den någonsin slutat här?)! Jag har även haft en söt Kicki här på besök, åh vad jag tycker om henne! Hon borde alltid vara här.

Peace and Lööööööv

Kommentarer
Postat av: Malin

En liten detox alltså? :)

2009-05-25 @ 21:40:15
URL: http://vixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0