Torsdaaaaaaaag!



Okej!
Idag har vi fått besök av Farmor, Pappa med tjej och min lillebror. Även min
lillasyster som ligger i magen fortfarande, jag är helt hundra på att det blir en tjej!
Har blivit fika, stenmark och bomberman förnedring!
När det goda folket begav sig gick vi och shoppade lite på Panduro och Niklas
bjöd mig på sushi!nom!
Imorgon är det avslut på skolan och jag har fortfarande inte fått något jobb.
Var på intervju i Tisdags, 35min av frågor samt två personer som kollade
mig i ögonen genom hela helvetet. Svar kommer nästa onsdag! Men orka
vänta :<
OCH FÖRRESTEN! jag har kommit på det här nya smarta sättet att lägga upp flera
foton på, bara att klicka på dom små bilderna så blir dom stora!YAY!
Av någon anledning gick det bara att lägga upp fem bilder dock!

Tur att farmor kom så jag kunde skicka med henne min klänning som jag så länge
velat sy om! nu blir den klar lagom till sommaren <3 tack farmor!

Jag tycker Simon ska sluta plugga någon jävla gång, komma hit och göra armband
med mig för jag har tappat knutarna! :<


Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0