The big bang theory



Igår började jag kolla på "The big bang theory" ! Har länge haft planer på att kolla igenom
denna underbara serie (precis som med alla andra serier). Tyvärr verkar det bara finnas
två säsonger. Funderar på att kolla igenom Ally Mcbeal när jag är klar.

Idag har jag tillbringat dagen till att gräva fram alla möjliga sorters papper, allt från
anställningsbevis till deklarationer och betyg/intyg från alla dessa skolor.
Fan vad det suger att inte ha ett jobb. Fan vad det suger att det inte finns ett enda jobb
att få för en person som tar vad som helst. jävla skit sverige, vart är mitt existens minimum?
Varför ska allt vara så komplicerat? Hur många sparar på alla papper och kvitton.
Okej jag hittade en mapp fylld med massa papper och kvitton jag inte vet varför jag sparat på.
Idag bestämde jag mig för att ALLTID spara allt. Fixa i ordning lite mappar och rada upp i hyllan
det kan komma en dag då man faktiskt behöver det, även om man inte tror det. Jag tror det inte.
Men se nu sitter jag här och tycker att det mesta suger (ovanligt).

Jag klarade av knappt en vecka att leva på bara färska frukter och grönsaker. Mitt humör och
min sömn tyckte jag skulle sluta. Det hjälpte mig å andra sidan att börja på en helt Vegansk kost
som jag faktiskt stor trivs med. Det känns nästan lite lyxigt att äta veganskt, allt är så mycket godare!
Oatlys chokladdryck! soya vaniljyoghurt! tofu och cocosmjölk! I LOVE IT!

Nu är det snart dax att vandra bort till arbetsförnedringen och få det gjort så man kan bocka
av ännu ett måste i sitt meningslösa liv.

Jag saknar världens bästa Jennie :( tur att hon kommer hem idag synd att hon åker imorgon!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0