Onsdaaaag!


Idag hade vi finfrämmat!
Mikael, Joanna och bebisen var här. Fast bebisen har ju inget val den bor ju
fortfarande i magen! Efter fikat drog jag och Niklas till Vänersborg för att gå
en sväng på Erikshjälpen med Farmor :) Hittade lite plattor till väggen, en
väska som ska sys om och en sjal till håret! Hittade dessutom fetaste pianot!!!
Men Niklas sa att jag inte fick det. Jag kommer antagligen inte släppa det
på ett par veckor. Ska måla teckningar av pianot och sätta upp överallt
så kanske Niklas tror att jag fått Pianopsykosen och när jag minst anar åker
han och köper det till mig i smyg. Om han gör det ska jag börja måla
pianot på pianot så han tror att jag fått psykos på riktigt och om han inte
går på det heller så ska jag kasta något stort och tungt på pianot.
Ne nu tappar jag spåret här lite. blev lite psykotisk. hähä.

Nu är jag jävligt hungrig! Ska steka tofu i vitlöksmarinad som aldrig förr !
Sen ska jag nog gå o köpa en ny nål till LPn och lyssna på
big terror movie themes, verkar vara en fet skiva! Hancock!
Break machine med hiphop steg på baksidan. Lär ju testa dom ikväll!
och Hair bara för att det är Hair.


snart ska det rensas som tusan i mina internet rabatter på Farm Town.
Ska anställa någon liten jävel som får rensa bort min skit.
Skaffa Farm Town: http://apps.facebook.com/farmtown/play/

Peace and Loooooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0